Senast uppdaterad:

Skriv ut

Supportinfo webbetalning

Kundtjänst Swedbank Pay/Payex

Frågor om dagsavslut, betalningar, returer och ej genomförda betalningar generellt och i  backoffice för Swedbank Pay/PayEX:

Telefon: 0498-20 29 45
Mail: omni.client@payex.com

Svar på frågor

Varför överlappar datumen i försäljningsrapporterna från Swedbank Pay?
Swedbank Pay Checkout innehåller fyra sätt att betala; kortbetalning, swish, faktura och kontokredit. De olika betalslagen har olika utbetalningshastighet där exempelvis Swish betalas ut en dag snabbare än kortbetalningar och därför kan två rapporter redovisa betalningar från samma datum. I rapporten (Balance Report) från Swedbank Pay finns en specifikation för vilka datum försäljningen avser per betalslag.

Swedbank Pay arbetar för att hitta en lösning på att harmonisera utbetalningstiderna så att all försäljning från ett och samma datum skall redovisas och betalas ut samtidigt.

Länkar Visa

Köpinformation, den bör du läsa noga »
Hjälp och information till kunden/golfaren »
Webbetalning på Onlinehjälpen - hur man gör inställningar osv. »
Info om hur man lägger upp förbokningsavgift »